نحوه ثبت و پیگیری مشکلات نرم‌افزاری

به اطلاع کلیه همکاران محترم می‌رساند،

به منظور تسهیل در بررسی، پیگیری و رفع مشکلات نرم‌افزاری، خواهشمند است از این پس موارد مربوطه صرفاً از طریق ثبت تیکت در ماژول میز خدمت و ارسال به تیم پشتیبانی فنی اودوو اعلام گردد.

همچنین می توانید برای موارد دارای اولویت بالاتر، نسبت به درج آن روی فیلد اولویت در تیکت اقدام فرمائید. (بدیهی است در صورت تایید اولویت درج شده، رسیدگی به تیکت مربوطه در اولویت بالاتری نسبت به موارد دیگر قرار خواهد گرفت و نیازی به تماس تلفنی مجزا در این خصوص نمی باشد.)


با توجه به حجم بالای امور روزانه کارشناسان این قسمت، امکان پاسخگویی تلفنی جهت راهنمایی یا رفع خطاها فراهم نمی‌باشد. لذا از تماس تلفنی در این خصوص جداً خودداری فرمایید.

بدیهی است به منظور اطلاع رسانی موارد اضطراری و دارای اولویت بالا (نظیر اختلال کامل در فرآیندهای حیاتی سازمان) می‌توانید از طریق تماس تلفنی با سرپرست راهبری و توسعه نرم افزاری سیستم ها (جناب آقای مهندس تهرانی پور داخلی 355) اطلاع داده شوند.


از همراهی و همکاری شما صمیمانه سپاسگزاریم.