به روز رسانی ERP سازمان از اودوو نسخه 14 به 16 منجر به ایجاد تغییراتی در بخش های مختلف این نرم افزار گردیده است، برخی از این تغییرات ناشی از به روز رسانی نرم افزار و برخی نیز در فرآیند انتقال اطلاعات از نسخه قبلی ایجاد شده است. مواردی در کاربری نرم افزار که نیازمند توجه، توضیح و راهنمایی است تشریح می گردد :
تغییرات ناشی از به روز رسانی :
1- در ورژن جدید اپ پروژه، کاربران عنوان پروژه ها را مشاهده نمی نمایند. دسترسی به وظایف هر کاربر از طریق منوی وظایف در اپ پروژه امکان پذیر شده است (تنها درصورتی که کاربر مدیر پروژه باشد عنوان پروژه ها را مشاهده می نماید.)
2- گروه بندی پیش فرض مراحل وظایف بر اساس زمان پیش بینی شده است ( امروز، این هفته، این ماه، بعداً )
3- علیرغم و جود دکمه ذخیره و انصراف در فرمها، مکانیزم ذخیره اطلاعات در فرم ها خودکار شده است.
4- بهینهسازی تماس تصویری در بحث و گفتگو
5- امکان اضافه شدن لینک خودکار برای جلسات آنلاین
تغییرات ناشی از انتقال اطلاعات:
1- آدرس دسترسی به نسخه 16 عبارت است از : odoo.spi.ir
2- اطلاعات اپ یادداشت منتقل شده به ورژن 16 همگی در ستون با عنوان جدید قرار گرفته است و لازم است که مجدداً توسط کاربر گروه بندی شود.
3- بخش انتخاب اعضا تیم پشتیبانی در اپ پشتیبانی به صورت موقت کلیه کاربران پشتیبان را نمایش می دهد و به زودی در تغییرات بعدی اصلاح میگردد به نحوی که کاربران پشتیبان بر حسب نوع در خواست تیکت قابل انتخاب خواهند بود.
4- عکس پروفایل کاربران در اپ مخاطبان منتقل نشده است و کاربران می بایست مجدداً تصویر پروفایل خود یا مخاطبین ایجاد شده را اصلاح نمایند.
5- در انتقال اطلاعات جلسات چنانچه جلسه ای به صورت دوره ای تعریف شده بوده باشد این امکان وجود دارد که جلسات به جلسه عادی تبدیل شده باشد لذا کاربران باید جلسات دوره ای خود را بررسی نمایند و در صورت تغییر باید این جلسات حذف و مجدد تعریف شوند. این اقدام می تواند با درخواست کاربر و ثبت تیکت نرم افزار توسط فناوری اطلاعات انجام شود.