کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) استفاده از صداهای تولیدشده توسط هوشمصنوعی برای تماسهای ضبطشده (Robocall) را غیرقانونی اعلام کرد. با وجود این حکم که روز پنجشنبه صادر شده است، دادستانهای کل میتوانند علیه تماسهایی که در آنها از فناوری شبیهسازی صوتی هوش مصنوعی استفاده شده است، اقدام قانونی کنند.
همانطور که در این حکم توضیح داده شده است، صداهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی اکنون تحت قانون حمایت از مصرفکنندگان تلفنی (TCPA) بهعنوان «یک صدای مصنوعی یا از پیش ضبطشده» در نظر گرفته میشوند. در این قانون تلاششده تا استفاده از این صداها برای اهداف غیر ضروری یا بدون رضایت قبلی محدود شود.